יום רביעי, 13 בינואר 2010





ספר ראשון: קופיקו ספורט זה בידור
ספר שני:שוער הניבחרת הכי מצחיק

שם-גילעד קדוש
כיתה-ג' 2
שם המחברת: תמר בורנשטיין לזר
שם המאייר: סולופ
קופיקו הוא שימפנזה, שלמד לדבר, לצחוק, ולחיות עם בני אדם.
הוא עושה מעשי קונדס הגורמים לי לצחוק, וכמובן להמשיך
לקרוא ולהנות מהסדרה.
דמויות:
קופיקו - קוף
שלומקה - אבא
תמר - אמא
אורנה - הבת הבכורה
יורם - הבן האמצעי
נגה - הבת הקטנה
שושנה – השכנה
איציק- הבן של שושנה השכנה
רון – שוער הנבחרת
ברזילי – שדרן הספורט.
גוף: כדאי לכם לקרוא את הסדרה כי קופיקו הוא דמות מאוד מצחיקה, ומשעשעת, ומשגעת את הארץ.
קופיקו שחי במשפחת לזר עם תמר שלומקה אורנה יורם ונגה, שעושה תעלולים כל היום, מטריף את שושנה השכנה, ואברום משגע את השכל.

עלילה-
ספר ראשון: לשלומקה נמאס שבית- ספר עין גנים מפסיד בכל תחרות.
לכן היציע את עצמו לראש "העמותה לקידום הספורט" בבית-ספר.
גם שושנה השכנה הצטרפה לעמותה.
שלומקה ארגן חוגים לספורט אחרי הלימודים בבית-הספר, והנבחרות התאמנו שלש פעמים בשבוע.
תחרות הכדורגל הראשונה תהיה בין הנבחרות עין-גנים וגורדוניה. עד עכשיו נבחרת עין גנים לא ניצחה באף משחק.
אבל עכשיו, אחרי אימונים רבים, נבחרת עין גנים בטוחה שכמובן היא תנצח.
ספר שני: נבחת עין גנים מתכוננת למשחק הגדול מול גורדוניה, אבל קרתה תקלה: רון השוער המצטיין שלהם, שבר את ידו, ילדי עין גנים ידעו שבלי רון אין להם סיכוי לנצח.
מייד שושנה רצה למאמן המחליף של הקבוצה (שכמובן לא הכיר את שושנה)והציעה לו שאיציק בנה יהיה שוער הנבחרת. כשקופיקו שמע זאת הוא דאג להודיע לאיציק שהמשחק יחל מאוחר יותר, בשעה 17:30, במקום השעה 16:00.
קופיקו המתין ששלומקה ותמר ילכו לתחרות הכדורגל, אח"כ התחפש קופיקו לשוער הנבחרת, הגיע קצת באיחור, המאמן שאל אותו מדוע איחר וקופיקו ענה "לא מבין עברית עולה חדש", ונכנס לשחק את שוער הנבחרת של עין גנים, את מעללי קופיקו במשחק אפשר רק לקרוא ולצחוק מה באמת קרה,
כמובן שנבחרת עין גנים ניצחה במשחק מול גורדוניה 3:1 .
המשחק שודר בערוץ הספורט לילדים והצופים כל כך צחקו ואמרו שאף פעם לא ראו שוער יותר מצחיק משוער נבחרת עין גנים.
סיכום:
סידרת קופיקו הינה סידרה משעשעת ומבדרת, כיף לקרא וגם לצחוק הייתי רוצה שקופיקו יחיה אצלי בבית, ויעשה תעלולים.

6 תגובות:

  1. גילעד, כתבת המלצה על ספר נהדרת. בדיוק כמו שלמדנו בכיתה. אני גאה בך.

    השבמחק
  2. לגילעד,
    כתבת המלצה על ספר מצוינת גם אני אוהב
    מאוד את הספרים האלו.

    השבמחק
  3. לגילעד,
    היה לי ניפלא לקרוא את מה שכתבתה.
    וגם אני קראתי את הספר קופיקו.

    השבמחק
  4. לגילעד הסיפור שלחה היה מצחיק עולי תבוא עלי ונירא את הסרט של קופיקו היה לנו כיף רוצה לבו עלי רוצה לעסות איתי משיבת פיגמות?

    השבמחק
  5. גילעד היקר שלי,
    כיף לי לראות שאתה כל כך נהנה מסדרת קופיקו, סידרה מקסימה ונהדרת, גם אני קראתי את קופיקו בילדותי, והייתי תלמידה של תמר בורנשטיין לזר,
    אתה כתבת המלצה מקסימה לספר, כנראה שאתה מאוד נהנה מהקריאה.
    אוהבת ובהצלחה
    מירית

    השבמחק
  6. תודה על ההמלצה המקסימה! גם הבת שלי מאוד אוהבת את קופיקו והיא כל הזמן רואה את הסדרה וגם מבקשת שנקרא איתה יחד את הספר.
    חמוד הקוף הזה.

    השבמחק